هیدیکا | ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

چاپ کارت بهداشت

کارت بهداشت چیست؟

ما در این مقاله به معرفی کارت بهداشت و کاربرد آن که یکی از انواع کارت پی وی سی می باشد خواهیم پرداخت. کارت بهداشت کارتی است که باید مطابق با قانون کارکنان و متصدیان برای کنترل سلامت داشته باشند. این نوع کارت در واقع جهت اطمینان از صحت متصدیان به بیماری های انگلی واگیر دار و قارچی و مربوط به پوست، مو و ناخن می باشد که در برخی مراکز وجود آن برای اشتغال الزامی است. کارت بهداشت از جنس pvc می باشد که طبق طرح وزارت بهداشت در دفاتر پیشخوان صادر می گردد. برای صدور این کارت های معاینات پزشکی و آزمایشات غربالگری صورت می گیرد. بنابراین می توان گفت برخی از اصناف و مراکز تهیه، تولید، توزیع، نگهداری، حمل و نقل و فروش مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی ملزم به تهیه این کارت ها می باشند.

 

چاپ کارت بهداشت PVC

در چاپ کارت بهداشت آنچه که حائز اهمیت می باشد بعد انتخاب جنس آن  که به دلیل مقاومت بسیار و طول عمر بالا، PVC می باشد،  پرینتر و ریبون مورد استفاده برای این نوع از کارت ها می باشد. همان طور که قبلا گفتیم در دفاتر پیشخوان این کارت ها صادر می شود بنابراین این دفاتر باید اقدام به تهیه کارت پرینترها و مواد مصرفی این کارت ها نمایند. از مواد مصرفی این کارت ها ریبون نوع  YMCKO است. تنها تفاوتی که این کارت ها با سایر کارت ها دارند این است که یک روی آن دارای متن ثابت بوده که به صورت افست و در تیتراژ بالا چاپ می شود  و روی دیگر آن توسط پرینتر های رومیزی چاپ می شود.

بهترین کارت پرینتر برای چاپ کارت بهداشت در دفاتر پیشخوان

در میان انواع کارت پرینترها، کارت پرینتری که دارای سرعت بالای چاپ و مواد مصرفی پرینتر ارزان و ریبون های رنگی آن موجود است بهترین و مناسبترین آنها برای چاپ کارت بهداشت است. که در این میان کارت پرینتر هایتی و مواد مصرفی آن دارای تمام موارد گفته شده می باشد.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.