هیدیکا | ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

چاپ کارت بهداشت

چاپ کارت بهداشت

 چاپ کارت بهداشت

 چاپ کارت بهداشت

کارت بهداشت

کارتی است که  از صحت و سلامت افراد  نسبت به بیماری  پوست، مو، ناخن  خبر می دهد. در واقع کارت بهداشت یک مجوز قانونی  است برای اشتغال و فعالیت افراد در مرکز  تهیه و توزیع مواد غذایی و حتی کارکنان ساختمانی واجب بوده است .

این کارت ها از جنس pvc  می باشد و در دفاتر پیشخوان دولتی برای کارکنان و متصدی مراکز که بالا ذکر شده بکار برده می شود و صادر می گردد.

کارت بهداشتی پی وی سی

جنس کارت بهداشتی باید از جنس pvc  باشد چون این کارت ها بصورت یک سال مورد استفاده قرار می گیرد پس باید از نظر دوام و ماندگاری باید در بهترین جنس باشد که کارت های پی وی سی از نظر دوام و ماندگاری حتی ضد آب بودن و در برابر شکنندگی و خم شدن انعطاف پذیر می باشد.

کارت خام پی وی سی

صدور و چاپ کارت بهداشت

برای صدور کارت بهداشت چندین مراحل دارد

  1. دفتر پیشخوانمرحله اول مراجعه به دفتر پیشخوان و ارائه مدرک ثبت درخواست
  2. مراجعه به دکتر مرحله دوم مراجعه به پزشک معاینه کننده در مرکز خدمات جامع سلامت شهری
  3. آزمایشگاه مرحله سوم مراجعه به آزمایشگاه جهت نمونه گيري
  4. مراجعه به دکتر مراجعه به پزشک معاینه کننده در مرکز خدمات جامع سلامت شهری مربوطه و ارائه نتایج آزمایش و تاييد/تجویز دارو برای درمان
  5. بازرستعيين مدت کارت بهداشت و تاييد بازرس بهداشت محیط مرکز مربوطه
  6. مراجعه به دکتر تاييد رئیس مرکز خدمات جامع سلامت شهری مربوطه
  7. ارسال پیامکارسال پيامك به متقاضی کارت بهداشت
  8. دفتر پیشخوانمراجعه به دفتر پیشخوان جهت چاپ کارت بهداشت

چاپ کارت بهداشت بر روی کارت خام پی وی سی pvc  سفید انجام می شود که طی این فرآیند نکات مربوط به استفاده از کارت در پشت کارت درج می گردد و اطلاعات مربوط به افراد روی آن چاپ می شود. لازم به ذکر است که دفاتر پیشخوان به منظور کاهش هزینه چاپ کارت بهداشت و مواد مصرفی معمولا از کارت های از پیش چاپ شده استفاده می کنند. بدین صورت که چاپ پشت کارت را که حاوی اطلاعات ثابت است به مراکز ارائه دهنده چاپ کارت پی وی سی ارسال می کنند.

چاپ کارت بهداشت

چاپ کارت بهداشت در hidika با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، به روزترین پرینتر های چاپ کارت، با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام می گیرد.

برای آشنایی کاملتر و همجنین قیمت چاپ کارت PVC حتما به این صفحه مراجعه نمایید

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.