هیدیکا | ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

کارت پرینتر اولیس Primacy

کارت پرینتر اولیس

یکی از انواع پرینترهای چاپ کارت پی وی سی PVC پرینتر کارت اولیس است  که دارای کاربردهای فراوانی می باشد. این چاپگرها توسط کمپانی اولیس تولید و به بازار عرضه شده اند. کارت پرینتر اولیس انواع کارت PVC با ضخامت های گوناگون را چاپ می کند. کارت شناسایی، کارت های پرسنلی، کارت های دانش آموزی و دانشجویی و … از جمله کارت هایی هستند که جهت چاپ آن ها از پرینتر اولیس استفاده می شود.

کارت پرینتر اولیس Primacy یکی از کارت پرینترهای مورد استفاده در چاپ کارت است. چاپگر اولیس Primacy برای چاپ کارت شناسایی، آخرین نسخه از خانواده اولیس است. این چاپگر به عنوان سریعترین چاپگر مستقیم کارت موجود در بازار برای شخصی سازی رنگ  می باشد، اکنون می توانید در کمتر از 20 ثانیه کارت سفارشی درجه یک را ایجاد کنید!

تمام موارد ضروری برنامه چاپ کارت این پرینتر،  بسیار قابل اعتماد و دارای دوام  و طول عمر است. USB و اینترنت با چاپگر  Primacy برای تطبیق با محیط چاپ  وصل می‌شوند که می‌توانید به راحتی در عرض چند ثانیه به چاپ دوطرفه ارتقا پیدا کنید. برای کاربران تازه‌کار، چاپگر Primacy می‌تواند ۲۲۵ رنگ کامل یا ۱۰۰۰ کارت شناسایی یک طرفه را در یک ساعت تولید کند. مهم نیست که  چاپ شما چه بزرگ و چه کوچک باشد، این دستگاه با ورودی 100 کارت و خروجی 100 کارت برای تولید مداوم کارت سازگار است. همچنین در هر محیط Mac با انعطاف‌پذیری بیشتر چاپ را انجام می‌دهد.

چاپگر کارت اولیس Primacy خیلی سریع، قدرتمند و کارآمد است. با استفاده از تکنولوژی‌های رمزگذاری پیشرفته، این چاپگر رومیزی، بهترین راه‌حل برای صدور کارت‌های شخصی است. این مدل در مدل‌های یک طرفه و دو طرفه موجود است و گزینه ایده‌آلی برای چاپ و رمزگذاری کارت‌های پی وی سی در زمان متوسط و زیاد است. با خرید چاپگر کارت اولیس Primacy، یک صفحه نمایش LCD و صفحه لمسی را رایگان دریافت خواهید کرد.

مشخصات چاپگر کارت اولیس Primacy

  • صفحه نمایش لمسی 2.4 اینچی رنگی
  • با 16 زبان
  • تنظیمات و کنترل های مختلف نگهداری
  • ویژگی امن برای محافظت بیشتر

همچنین می توان برای چاپ همه منظوره، رمزگذاری و لمینیت را به چاپگر کارت Primacy خود اضافه کنید. ماژول لمینیت کارت اولیس  (CLM) شامل اتصال مادون قرمز است که به ماژول چاپگر و لمینتور اجازه می دهد تا “با یکدیگر ارتباط برقرار کنند” و کارت های ایمن تر و با دوام تر را تولید کنند.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.