هیدیکا | ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

نکاتی مهم در خرید کارت پرینتر

نکات نگهداری کارت پرینتر

خرید کارت پرینتر

نحوه انتخاب بهترین کارت پرینتر و خرید آنها بر اساس نیازهای شما بسیار حائز اهمیت و پیچیده است. در این مقاله قصد داریم به نکاتی مهم در خرید کارت پرینتر اشاره نماییم. بنابراین در خرید پرینتر کارت به تعیین نیاز های خود بپردازید و هدفتان را از خرید آنها مشخص کنید.

 امروزه چاپگرهای بسیاری در برندهای متنوع در بازار وجود دارند. اگر در خرید آنها دقت و شناخت بالا نداشته باشید، باعث می شود که سرمایه شما از بین برود و همچنین می‌تواند دردسرهایی برای شما ایجاد کند. این چاپگرها اگر درست انتخاب شوند انواع کارت‌های شناسایی، کارت هدیه و حتی کارت بانکی را با بهترین کیفیت چاپ می کنند.

نکات خرید کارت پرینتر

1- قیمت چاپگر کارت

زمانی که چاپگر کارت را خریداری می‌کنید، مطمئن شوید که چاپگرتان کاری را که لازم دارید انجام می‌دهد. البته قابل‌درک است که هر کسی سعی می کند تا با کمترین هزینه احتیاج خود را برطرف کند. اما زمانی که تعداد زیادی کارت می خواهید چاپ کنید، مجبور به تعویض کارت پرینتر خود و صرف هزینه دوباره شوید. بنابراین در هنگام خرید کارت پرینتر به نیاز خود در آینده نیز توجه کنید.

برای خرید مناسب ترین پرینتر کارت  به سوالات زیر پاسخ دهید:

چه تعداد اطلاعات قرار است روی کارت های شما چاپ شود؟

آیا کارت ها نیازمند ثبت اطلاعات بر روی یک نوار مغناطیسی یا تراشه هوشمند هستند؟

انتظار دارید چه تعداد کارت با پرینتر مورد نظرتان چاپ شود؟

2-دوربین دیجیتال

زمانی که کیفیت عکس کارت‌های شناسایی مهم نیست می توانید از وبکم استفاده کنید. اما زمانی که کیفیت عکس برای چاپ کارت‌های شناسایی مهم باشد، توصیه می‌کنیم که با استفاده از  دوربین دیجیتال خود ویژگی‌هایی چون کراپ کردن خودکار را استفاده کنید که باعث صرفه‌جویی در وقت شما می شود. بنابراین با استفاده از یک دوربین دیجیتال عکسی با کیفیت در کارت‌های شناسایی خواهید داشت.

3- نرم‌افزار کارت شناسایی

اکثر نرم‌افزارهای کارت شناسایی دارای ورودی محدود اطلاعات هستند. این نرم افزارها ممکن است قادر به رسیدگی ویژگی‌های امنیتی مانند کدگذاری مغناطیسی یا بارکد صحیح نباشند. با یک نرم‌افزار کامل می‌توان اطلاعات را از پایگاه‌داده‌های موجود منتقل کرد. این نرم افزارها هم زمان و هم منابع را ذخیره می‌کنند که دیگر مجبور نیستید همه داده‌های دارنده کارت را وارد کنید.

همچنین می‌توان چندین کامپیوتر را به هم متصل کرد که این امکان را می‌دهد از چندین دستگاه سطح بالا استفاده کامل کنید.  توصیه می شود که با یک متخصص کارت پرینتر مشورت کنید تا مشخص شود که کدام نرم‌افزار کارت شناسایی با نیازهای خاص شما مناسب می باشد.

4- لوازم تمیز کننده چاپگر

تمیز کردن چاپگر کارت درست مانند تعویض روغن در اتومبیل است. اگر این کار را به طور مرتب انجام ندهید، طول عمر دستگاه چاپگر شما کوتاه‌تر می شود.

5- گارانتی و خدمات پس از فروش چاپگر

گارانتی و خدمات پس از فروش را اکثر خریداران از فروشندگان می خواهند و یکی از موارد مهم در خرید کارت پرینترمی باشد. گارانتی نوعی تضمین کیفیت دستگاه می باشد که تولید کننده در مدت زمان خاص برای محصول خود در نظر می‌گیرد، تا مصرف کننده اطمینان حاصل کند که محصولی خریداری شده همان محصول خواسته شده است.

هنگام خرید چاپگر برای مواقع ضروری و جلوگیری از خاموشی چند روزه دستگاه حتماً از فروشندگان گارانتی معتبر بخواهید. حتی می توانید از محل گارانتی در شهر و استان خود اطلاع کسب کنید.

یکی دیگر از موارد مهم خدمات پس از فروش یا نمایندگی در خرید کارت پرینتر می باشد. این خدمات شامل سرویس‌های منظم، حمل و نقل محصول، نصب و راه اندازی، آموزش، نگهداری و تعمیرات است. معمولا فروشندگان کالا برای آگاهی بیشتر مشتریان از کیفیت کالای خریداری شده و همچنین جلب مشتریان بیشتر، تا مدت معینى بدون اخذ مبلغى خدمات پس از فروش مانند راه اندازی و تعمیر و تعویض قطعات یدکى کالای فروخته شده را تضمین می کنند.

در طول زمان استفاده از چاپگر ممکن است مواد مصرفی مانند ریبون پرینتر و حتی هد دستگاه دچار مشکل شوند. که باعث می‌شود در زمان استفاده از چاپگر به تعمیر و تعویض قطعه نیاز داشته باشید. بنابراین اگر نمایندگی و خدمات پس از فروش در شهر خود داشته باشید، با مراجعه به آنها می توانید به راحتی دستگاهتان را تعمیر کنید.

با توجه به نکات گفته شده باید هنگام خرید چاپگر کارت PVC اطمینان حاصل کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه در نزدیک‌ترین فاصله به محل سکونت شما می باشد.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.