هیدیکا | ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

معیارهای مهم انتخاب کارت شناسایی (آشنایی با جزئیات کارت شناسایی)

معیارهای انتخاب کارت شناسایی

توجه به معیارهای انتخاب کارت شناسایی در هر ارگان یا موسسه، اهمیت زیادی دارد. استفاده از کارت شناسایی PVC برای یک شرکت و حتی مجموعه های بسیار بزرگ نه تنها باعث شناسایی صحیح پرسنل آن مجموعه می شود، بلکه باعث افزایش ارزش و حفظ پشتوانه نهاد موردنظر است. توجه به معیارهای انتخاب کارت شناسایی در هر ارگان یا موسسه، اهمیت زیادی دارد. استفاده از کارت شناسایی PVC برای یک شرکت و حتی مجموعه های بسیار بزرگ نه تنها باعث شناسایی صحیح پرسنل آن مجموعه می شود، بلکه باعث افزایش ارزش و حفظ پشتوانه نهاد موردنظر است.

همانطورکه می دانید کارت شناسایی از نوع کارت پی وی سی PVC تا سال های زیادی همراه اعضای یک ارگان یا مجموعه خواهد ماند. بنابراین دقت به مواردی همچون ماندگاری طرح ها و رنگ های موجود یا ضد خراش بودن آن بسیار حائذ اهمیت است. از دیگر معیارهای انتخاب کارت شناسایی این است که ببینید چیدمان متن و لوگوهای مورد نظرتان چگونه باشد. همچنین برخی افراد چاپ کارت شناسایی را بصورت تیراژ بالا می خواهند. البته اینکه کارت شناسایی دورو، بصورت فوری و یا تک رو باشد کاملا سلیقه ای است. حتما توجه داشته باشید برخی کارت ها بدلیل عدم استفاده مواد مرغوب، به مرور زمان دچار کم رنگ شدن یا کاهش کیفیت و ماندگاری بدلیل خیس ومرطوب شدن آن می شوند. بنابراین خرید کارت های شناسایی که توسط مراکز معتبر عرضه می شوند، حرکتی بسیار ارزشمند است.

 معیارهای مهم انتخاب کارت شناسایی

  • دقت به عوامل متعددی مانند فناوری های بکار رفته در چاپ کارت PVC ، از معیارهای انتخاب کارت شناسایی به شمار می آید. دستگاه ها و روشهای متفاوتی برای تولید و چاپ کارت های شناسایی وجود دارد. مثلا اگر از ریبون و بدون استفاده از هرگونه لایه محافظ بوسیله بیشتر چاپگرهای رومیزی اقدام به چاپ کارت شناسایی کنید، طرح بدست آمده نمی تواند مانگاری خوبی داشته باشد. تکنولوژی موجود در دستگاه هایی که از طریق روش غیر مستقیم تولید می شود، کارت های تولید شده در آن از طول عمر بیشتری برخوردار هستند. البته دقت کنید بدلیل اینکه مواد مصرفی برای این دستگاه ها و حتی خود دستگاه قیمت های بسیار بالایی دارند، قبل ازچاپ کردن و استفاده از این روش هزینه احتمالی آنها را باید بسنجید. در مقایسه با این روش ها بهره مندی از دستگاه های صنعتی و روش های موجود در آن بدلیل وجود کیفیت بالاتر کار، صرفه جویی زیادی در جهت تولید کارت شناسایی می کند. در این روش نه تنها اطراف کارت PVC هیچگونه جای خالی یا سفیدی ایجاد نمی شود بلکه بعد از اتمام عملیات تولید، لایه شفافی برای مراقبت از کارت روی سطح آن قرار می گیرد.
    معیارهای انتخاب کارت شناسایی
  •  در راستای توجه به معیارهای مهم انتخاب کارت شناسایی باید به طراحی مناسب برای کارت هم توجهات لازم را داشته باشید. زیرا ابعاد، متد رنگی لازم وهمچنین استفاده از نرم افزارهای گرافیکی وحرفه ای، چاپ کارت شنایی را منحصر به فرد می کند.

 مزایای انتخاب کارت PVC بعنوان کارت شناسایی

  • بدلیل تکنولوژی به کار رفته به منظور مقاومت در برابر رطوبت و ضد آب بودن، دیگر نگران فراموش کردن کارت در لباس و شسته شدن آن نباشید.
  •  با رعایت معیارهای انتخاب کارت شناسایی، باعث افزایش ماندگاری و دوام چاپ کارت شناسایی می شوید.
  • بکار بردن کارت های هوشمند پی وی سی، به مصرف کننده امکان ارتقاء کارت شناسایی و افزایش قابلیت ها را می دهد.
  • از دیگر موارد ویژه برای این کارت ها، بازیافت شدن و مقاوم در برابر شکستگی و ایجاد خش است.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.