هیدیکا | ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

مزایای چاپگرهای لمینیت

چاپگرهای لمینیت

لمینیت یک لایه نازک و یا  هولوگرافیک را به سطح کارت‌ها در طول فرآیند چاپ اضافه می‌کند و از تصاویر و اطلاعات آن محافظت می‌کند. بعضی از پرینترها باید با لمینیت طراحی شوند و بقیه را می توان به لمینیت دار شدن ارتقا داد.

مزایای چاپگرهای لمینیت

مزایای چاپگرهای لمینیت که باعث می شود خرید یک چاپگر کارت شناسایی لمینیت را در نظر بگیرید شامل موارد زیر است:

۱) از محو شدن محافظت می کند

زمانی که افراد کارت‌های شناسایی دارند که قرار است تمام روز بیرون باشند و در معرض آفتاب قرار گیرند، ما پرینترهای کارت شناسایی لمینیت را توصیه می‌کنیم. اشعه ماورا بنفش خورشید می‌تواند به سرعت رنگ‌های یک کارت شناسایی را محو کند. نمونه هایی از این موارد عبارتند از: ناجیان غریق، کارگران ساختمانی یا نمایندگان فروش خارج. نمونه ای از کارت شناسایی چند لایه

۲) عمر کارتهای شما را افزایش می دهد

آیا سازمان شما از کارت خوان کشویی برای استفاده در سیستم ساعت زمان شما (مثلاً ردیابی زمان و حضور و غیاب) استفاده می کند؟ ممکن است متوجه شوید که کارت شناسایی شما به دلیل کشیدن روزانه فقط دو تا سه ماه دوام دارد. اگر از ساخت این نوع کارت های شناسایی خسته شده اید ، یک چاپگر کارت شناسایی چند لایه به سرعت و به راحتی این مشکل را برطرف می کند.

۳) یک لایه امنیتی اضافه می کند

روشهای مختلفی وجود دارد که لمینیت باعث افزایش امنیت کارتهای شناسایی می شود. به عنوان مثال ، لمینیت به شما امکان می دهد ویژگی های امنیت بصری مانند هولوگرام استاندارد یا لمینیت هولوگرام سفارشی را به لوگوی شرکت خود اضافه کنید. همچنین می توانید از یک نوار UV (ماورا بنفش) و لمینیت بالای صفحه کارت برای ساخت هولوگرام اشعه UV (ماورا بنفش) استفاده کنید.

کارتهای PVC ترکیبی

به جای کارتهای PVC  100٪ استاندارد، شما می توانید کارت های PVC ترکیبی را برای چاپگر چند لایه خود انتخاب کنید. کارتهای ترکیبی PVC دارای همان اندازه و ظاهری مشابه کارت های PVC استاندارد هستند، اما از دوام بیشتری برخوردار هستند. از همه مهمتر ، آنها در برابر گرمای زیاد در فرآیند لمینیت مقاومت بیشتری دارند. کارتهای پی وی سی استاندارد در هنگام لمینیت شدن از گرمای شدید تار می شوند، اما کارت های ترکیبی اینگونه نیستند.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.