هیدیکا | ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

آشنایی با کارت پرینتر اولیس مدل زنیوس

کارت پرینتر اولیس مدل زنیوس

امروزه کارت پرینترها نقش بسزایی در چاپ کارت و در نتیجه رونق کسب و کارها دارند. آشنایی با انواع آنها در برندهای مختلف ما را درجهت انتخاب چاپگری که نیازمان را بر طرف می کند یاری می کند. بنابراین ما در این مقاله شما را با یکی از این کارت پرینترها آشنا می کنیم. آنچه که در این مقاله می خوانید آشنایی با کارت پرینتر اولیس مدل زنیوس می باشد.

 

کارت پرینتر اولیس مدل زنیوس
کارت پرینتر اولیس مدل زنیوس

ویژگی های کارت پرینتر زنیوس

اگر نیاز به یک چاپگر قابل اعتماد و انعطاف‌پذیر دارید، می توانید چاپگر جدید اولیس مدل زنیوس را انتخاب کنید.

این چاپگر کارت مستقیم به طور خاصی برای کارت شناسایی طراحی شده‌است، که نتایج قابل‌اعتماد و با کیفیت بالا را با قیمت کم و هزینه پایین ارائه می‌دهد.

چاپگر زنیوس که برای چاپ یک طرفه طراحی شده‌است. یکی دیگر از ویژگیهای آن چاپ روی انواع کارت‌های پی وی سی در دو قالب تمام رنگی یا تک رنگ می باشد. این چاپگر دارای نشان تجاری و طراحی جمع و جور بوده و یک چارچوب محکم را برای طولانی مدت استفاده می کند.

همچنین این چاپگر امکان چاپ روی کارت به صورت تکی را داراست. لازم به ذکر است که مخزن ورودی چاپ تکی کارت مجزاست.

زنیوس به عنوان یک مدل ایده آل در کوچکترین برنامه های پیشخوان مورد استفاده قرار می گیرد. که امروزه ساکت ترین چاپگر موجود در بازار است و می تواند یک کارت شخصی را در عرض ۳۰ ثانیه چاپ کند.

کارت پرینتر زنیوس دارای فناوری یکپارچه محافظ ریبون برای چاپ تک رنگ می باشد که این امکان  را می دهد فقط از طول ریبون با تصویری که چاپ می کنید استفاده کنید. فیدر کارت از جلو بارگیری شده و مجهز به نگه داشتن 50 کارت برای دسترسی سریع و راحت است.

همچنین در این چاپگر خروجی در قسمت جلویی قرار دارد. علاوه بر این ، یک تراشه داخلی RFID این امکان را برای اولیس مدل زنیوس فراهم می کند تا نوع ریبون مورد استفاده خود را به طور خودکار تشخیص دهد و تنظیمات چاپگر خود را بر اساس آن پیکربندی کند. چاپگر Evolis Zenius امکان کد گذاری کارتهای مغناطیسی را می دهد که بتوانید به صورت هوشمند استفاده داشته باشد.

نصب کارت پرینتر زنیوس 

نحوه اتصال این کارت پرینتر علاوه بر اتصال بهUSB  از طریق شبکه نیزاین امکان را می دهد که دستگاه را نصب و راه اندازی کنید. چاپگرZenius دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.
کارت پرینترEVOLIS را از نمایندگی های مجاز خریداری کنید. همچنین کارشناسان فنی در صورت نیاز آموزشهای لازم جهت نصب و راه اندازی پرینتر و چگونگی بارگذاری ریبون و کارت  و آموزش نرم افزار و چگونگی کار با آن را به شما می دهند.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.