هیدیکا | ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی هیدیکا

چاپ کارت پی وی سی

کارت pvc پرسنلی

کارت پی وی سی چیست؟

کارت پی وی سی کارتی پلاستیکی است که موارد استفاده آن بسیار زیاد است. و سخن اشتباهی نخواهد بود اگر بگوییم هر شخصی حداقل یک عدد از آن را به همراه دارد. نمونه هایی از چاپ کارت پی وی سی عبارتند از

کارت پی وی سی باید دوام و استحکام بالا داشته باشد. این کارت در اندازه ها و ضخامتهای مختلف وجود دارد. عمومی ترین نوع کارت در استاندارد CR-80  با ابعاد ۸.۷۷ در ۵.۶ موجود است.

چاپ کارت پی وی سی CR-80

بر روی نمونه خام آن امکان چاپ هر طرحی وجود خواهد داشت. چاپ کارت پی وی سی این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید بر روی کارت نقش مورد نظر را بزنید.  دستگاه چاپ اغلب در سازمانها و مراکز متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت هیدیکا یکی از مراکز معتبر در زمینه چاپ انواع کارت پی وی سی می باشد که می توانید سفارش چاپ خود را در انواع اندازه ها و تعداد ثبت نمایید.

نوع چاپ کارت پی وی سی،‌ نسبت به نوع کارت، متفاوت است.

چاپ کارت پی وی سی لمینت

انواع چاپ کارت پی وی سی

چاپ کارت پی وی سی به منظورهای مختلفی انجام می شود. برای چاپ کارت پی وی سی حتما طریقه ی استفاده از کارت و زمان استفاده از آن مهم خواهد بود. زیرا چاپ کارت پی وی سی دارای کیفیتهای متعددی است.
  • چاپ دیجیتال
این نوع چاپ که در چند سال اخیر به شدت گسترش یافته است، توسط پرینتر چاپ کارت انجام می شود. این نوع پرینترها به سادگی دریک محیط اداری و تجاری قابل استفاده هستند. و همانند یک پرینتر معمولی چاپ کاغذ،‌از کامپیوتر فرمان می گیرند. ویژگی این پرینترها چاپ کارت پی وی سی در لحظه است. پرینتر چاپ کارت گزینه مناسبی برای چاپ اطلاعات متغیر می باشد. خصوصا چاپ در زمینه هایی مثل چاپ کارت پرسنلی که هم صدور کارت در زمانهای مختلف انجام می گردد و هم اینکه اطلاعات آن کاملا متغیر است.
دو نکته مهم که می بایست حتما در خرید پرینتر چاپ کارت مورد توجه قرار گیرد، خرید مواد مصرفی پرینتر چاپ کارت  و همچنین نگهداری و سرویس این پرینترها می باشد.
  •  چاپ آفست پی وی سی

چاپ کارت پی وی سی از نوع آفست آن دارای مزایای بسیاری می باشد. هم کیفیت و هم ماندگاری در این نوع چاپ بشدت بالاست. چاپ کارت پی وی سی آفست گزینه ی بسیار مناسبی برای چاپهای بالای ۳۰ عدد می باشد. از مشکلات این نوع چاپ زمان تحویل آن است که البته نسبت به تولید کننده های متفاوت این زمان متغیر است.

چاپ کارت پی وی سی آفست گزینه ی بسیار مناسبی برای چاپهای بالای ۳۰ عدد(سی عدد) می باشدچاپ کارت پی وی سی

پیشنهاد مناسب برای چاپ کارت پی وی سی

برای چاپ کارت پی وی سی (PVC) بسته به تعداد چاپ و زمان تحویل آن روشهای مختلفی می توان اتخاذ نمود. مسلما اگر نیاز به چاپ اطلاعات در لحظه باشد، گزینه ی چاپ دیجیتال حرف اول را خواهد زد. اما اگر بتوان یک مجموعه کارت آماده نمود و پس از آن اقدام به چاپ کارت پی وی سی کرد و نگرانی در مورد زمان تحویل نداشت، چاپ کارت آفست گزینه معقول خواهد بود.

البته گزینه بهینه برای چاپ کارت پی وی سی که مورد استفاده زیادی دارد،‌ استفاده از هر دو روش می باشد. به این صورت که شکل ثابت کارت به صورت آفست چاپ گردد و متغیرهای آن به صورت دیجیتال. در اینصورت هزینه چاپ، در برخی موارد کاهش قابل توجه خواهد داشت.

انتخاب بهترین روش برای چاپ کارت پی وی سی  نیاز به بررسی و مشورت با متخصصین در این زمینه دارد.

مفتخریم در مجموعه هیدیکا در زمینه های فوق شامل چاپ کارت پی وی سی، فروش پرینترهای چاپ کارت، فروش مواد مصرفی پرینترهای چاپ کارت و سایر خدمات در خدمت مشتریان عزیز خواهیم بود.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.